(Miniature Australien sheperd) Moa & Jazza

lördag 4 april 2009

Otur

I dag är det lite halv mulet.Men solen verkar

börja titta fram.I går skulle jag städa i min stora

garderob och få bort lite kartonger.Ja hade fått

stora plast boxar utav min mor.Så ja börja sprätta

upp alla kartonger.Och va hände jo ja skar mig mellan

tummen och pekfingret.Det blödde som bara den.Då

va den fredags kvällen förstörd.Det va bara att åka

till Akuten och tillbringa ett antal timmar där.Ja va

hemma 22:00 med en i hopp sydd hand i ett paket.

Tur va ju att ja fixa några bilder under dagen i går

så ja slapp det i dag.I 14 dagar ska stygnen sitta.Det

Blir lite svårt att rulla rullstolen.Men stönig som ja

är och lite jävlar anamma så går det.I dag ska jag

bara ta det lugnt.PS det blev fint i garderoben.





Inga kommentarer: