(Miniature Australien sheperd) Moa & Jazza

fredag 3 april 2009

Blandat

I går va det strålande väder.Så ja skulle ut

och fotografera lite tänkte jag.I kameran jag

köpte satt det ett ej laddningsbart litium batteri

som tog slut i går.När ja köpte kameran sa jag att

jag ville ha ett laddnings bart litium batteri.Men

han sa de här är mycket bättre så ja köpte dom.

Så i går tog jag och satte i dom och tänkte nu ska

här fotagraferas.Så ja åkte ut då kom min dotter

och hennes kille och deras hund leo så ja tog 2-3

kort sen stängdes kameran ner.Ja åkte upp och

hämta nya batterier och gav mig nu iväg ut igen.

Ja tog några kort och funderade på om ja skulle ta

mig en tur ner till fryken.Men tur var väll det för

när ja hade tagit några kort till så stängdes kameran

ner sig.Ja va arg som bara den.väl hemma börja ja

ringa runt för att få tag i litium batteri.Ja i dag har

jag en fungerande kamera.Och ett strålande väder.




Leo




Leo










Här har ja försökt tagit kort på en vatten

droppe.Lär få träna en hel del det va svårt


Inga kommentarer: