(Miniature Australien sheperd) Moa & Jazza
tisdag 31 maj 2011
Foto tur
lördag 30 april 2011
söndag 24 april 2011
Strålande dag
fredag 4 februari 2011
Flytt till Karlstad
| Moa sliten efter en promenad i Karlstad. |
fredag 31 december 2010
Gott nytt år
torsdag 23 december 2010
God Jul
fort.Man hinner inte med.Men det är bra
för då är vi snart på rätt sida av året.Vilken
vinter vi fick.Nu längtar jag efter sommaren.
Och lite värme.
Jag önskar er alla en
God Jul
kram Gun-britt
lördag 18 december 2010
söndag 11 juli 2010
Lemurer.Krokodil.
Det var väldigt varmt där inne så vifick gå ut och ta lite luft i mellan åt.
Vi fick även se på när de gav dem
torsdag 24 juni 2010
Trevlig Midsommar
Hej nu var det ett tag sen sist.Jag har ominstallerat min dator och tyvärr miste jag lite av mina foton.Vid installationen.Så det va bara att börja samla på mig lite foton igen.Och bara det tog sin tid.Nu har jag köpt en ny Kamera en Nikon coolpix p100.Den verkar bra men det tar sin tid att lära sig den.Nu har jag fått rätt att få en Ledsagare 20 timmar i månaden.Efter många års slit.Det är skönt för då har jag möjlighet att ta mig ut.
Jag önskar er en trevlig Midsommar
Kram Gun-Britt


De föder upp Hjortar och Strutsar.
Det var svårt att ta på Hjortarna för de stod
så långt bort.
De kom ända fram till stängslet.
lördag 17 april 2010
Blommor
I dag vaknade jag vid 5 tiden hade värk i kroppen så det var
bara att stiga upp och ta lite värktabletter.Sen blev det kaffe.
I går hade vi sol av och till men det var kallt i luften så det fick
bli en inne dag.I dag är det grå mulet.I lördags fyllde min kille
år så jag köpte blommor till han.Då tog jag förstås en massa kort

men har inte en aning om vad de heter.


Men vacker är den.
















