(Miniature Australien sheperd) Moa & Jazza

fredag 4 februari 2011

Flytt till Karlstad











Nu har jag kommit i ordning efter min flytt till Karlstad.
Man glömmer bort hur jobbig en flytt är men tur är väl
det.Så nu blir det en ny start i stora staden.Första gången
ja va ute och rasta Moa så höll jag på att åka vilse.Men till
slut fann jag hem i mörkret.Här lär man inte tröttna på att
gå samma vägar när man ska fota eller ut och rasta lilla Moa.
Så nu ska det bli spännande att åka ut och fotografera på ett
nytt ställe.Nu fattas bara våren så man kan ta sig ut ordentligt.


Moa  sliten efter en promenad i Karlstad.





5 kommentarer:

K.E. sa...

välkommen till Karlstad...jag har några kartor över gång och cykelbanorna i Karlstad,så du kan nog fä en sån...men ta med dig mobilen varje gång du åker ut , så du kan tala om hur det ser ut och vad det står på eventuella skyltar som finns i närheten..så kanske vi kan hitta dig...

mimmi sa...

Ja här i Karlstad finns det många ställen att gå på .. och om du tröttnar att gå på de ställen där du bor .. kan du ju åka hit upp till mig :)Vet du om du får färdtjänst här än?
fina bilder på Moa :)
kram :)

Gummans Trädgård sa...

Lycka till i Karlstad, du lär dig fort att hitta, om inte så har du Moa. Hon vet.
Ann.

✫Fru Ölmis✫ sa...

Ja det finns en del vägar att gå :)
hoppas du får en fin lördag :)
kram

blog with attitude sa...

Så söt hon är eran lilla fyrbenta!
Kram & hälsa pappsen