(Miniature Australien sheperd) Moa & Jazza

torsdag 15 april 2010

Foto tur i Karlstad

I går var jag till karlstad. Jag skulle dit på föräldra möte.

Jag tog med min kamera.Det är ju inte så ofta jag åker

till karlstad.Efter mötet rattade jag min elrullstol mot

båt hamnen för att leta efter motiv att fota.Det var varmt

i solen Men det blåste lite .Jag fick syn på några fåglar som satt

långt ute på sjön på en kobbe.Jag försökte hålla kameran så stilla

som det bara gick.Men det var svårt så jag va bergsäker på att jag

skulle få slänga bort alla bilder när jag kom hem.Men när jag kom

hem och tittade på korten blev jag rätt så nöjd ändå.








Här kämpade jag för kung och foster land
för att hålla kameran stilla.





Tänk om man hade en sådan bra balans.




Det var mycket is kvar på sjön.Det glittrade så

fint på sjön när solen lyste.