(Miniature Australien sheperd) Moa & Jazza

lördag 6 februari 2010

Sommar bilder



I måndags skulle jag vara hos min neurolog.Och få botox i mina ben

som jag får var 3 månad.Mot mina kramper.När min neurolog,såg

hur mina ben såg ut blev domen ingen botox.Utan blev skickad på

röntgen Och senare vidare till Akuten.Ja då var denna dag förstörd.

Blev inlagd på MAVA för vidare utredning. I onsdags efter middag fick

äntligen åka hem med behandling.Gissa en som var glad.Ja nu när

man väl är hemma fösöker jag bara ta det lugnt.Vilken måndag inget

blev som man planerat.






Det här kortet tog jag när jag bodde i Högboda

Jag tyckte det var en härlig färg på himlen.







Det här kortet tog jag i höstas.





Ja det sägs ju att det blir mycket snö.Om det är mycket

rönnbär på träden.Ja och vinter har vi fått så vi klarar oss.





Det här kortet tog jag i somras. Gissa om man

längtar dit.