(Miniature Australien sheperd) Moa & Jazza

torsdag 19 mars 2009

Hunden Dante




Puss på dig Matte.


I går följde min dotter med mig ut så ja kunde

ta några kort i det fina vädret.Det va skönt att

komma ut en stund.Dante bara älskar snön han
plöjer fram som en mullvad.I vinter tog ja mod

till mig och tog dante med ut själv.Det va en del

snö så ja fick tänka på vart ja körde med elrull

stolen.Men ja va hände jo ja körde fast ja dante

tyckte det va kul jiipie ja får springa lös ja hur

ska ja nu ta mig här i från.ja satt där i ca en

timme.ja frös som bara den och mörkt blev det

till slut kom det en kille som va ute med sin hund

han gick och hämta mer hjälp.Så till slut fick de

loss mig.Det är tur att det finns så hjälp samma

människor.Ja nu hade ja verkligen fått frisk luft.

Nu bar det raka vägen hem och få en kopp kaffe

och tina upp.